*درخواستی*

 

جه یون 

امیدوارم این آهنگ به تو آرامش بده 

امیدوارم این آغاز کوتاه آغازی برای تو باشه 

 

یونگبین 

رویایی که توی قلبت داشتی الان روبروته 

حتی اگر زمان کند بشه من توی خوشبختی غرق شدم 

حتی سالها بعد 

من اینجا ایستاده ام و منتظرت هستم 

هر وقت خواستی مرا ببینی میتوانی 

من همیشه با توام 

همیشه 

 

 

ته یانگ

من با عشق میخونم 

با قلب قلب قلب

دعا میکنم برایت 

ستاره ستاره ستاره شدن رو

 

داوون 

به تویی که ممکنه هر جایی باشی 

 

 

اینسونگ 

آهنگی که با عشق نوشته شده 

آهنگی فقط برای تو 

فقط یک آهنگ که برایت آرزوی خوشبختی میکند 

 

روون 

خب.. این داستان من است برای اینکه 

به تو بگویم

 

جه یون

 مهم نیست 

امیدوارم همیشه بدون غم لبخند بزنی 

 

هی یانگ 

من فقط میخوام همه چیز به گذشته بره 

حتی اگر از متنفر باشم بخاطر اینکه نمیتونم فراموشت کنم 

باز هم بدون تو دیگه زندگی نمیکنم 

حتی اگه بی رحمانه و بی گناه منو ترک کنی

حتی اگر من و زندگیمو نفرین کنی 

هیچوقت فراموشت نمیکنم 

من به اندازه کافی برای دردت پرداخت کردم 

فقط دعا میکنم برات حتی اگه این دروغ باشه 

 

 

روون 

من با عشق میخونم 

با قلب قلب قلب

دعا میکنم برایت 

ستاره ستاره ستاره شدن رو

 

 

ته یانگ

آهنگ من رو با باد همراه کن 

 

اینسونگ 

آهنگی که با عشق نوشته شده 

آهنگی فقط برای تو 

فقط یک آهنگ که برایت آرزوی خوشبختی میکند 

 

روون 

این داستان من است برای اینکه 

به تو بگویم

 

جه یون

 مهم نیست 

امیدوارم همیشه بدون غم لبخند بزنی 

 

 

چانی

ما از هم فاصه میگیریم 

دوباره همه چیزم رو در خطر قرار میدم 

و میام برای بدست اوردنت 

قول میدهم تا اخر راه رو برات روشن کنم 

تو تنها کسی هستی که میتونه دردهامو بپوشونه 

 

زوهو 

اگرا الان داری داستان قلبم رو گوش میدهی 

چجوری در کنار تو بودن تمام شد ؟

همون طور که میدونی میخواهم مراقبت باشم 

اگر هر اهنگی دربازه ی تو وجود داشته باشه میخوام من نویسندش باشم 

 

اینسونگ 

باور کن اگر کنارم نباشی میتونم شاد زندگی کنم 

با همین آهنگ شاد خواهم بود 

 

ته یانگ 

این عشق من برای توئه 

آهنگ خداحافظی 

آهنگی که هیچوقت متوقف نمیشود

 

داوون

خب.. این داستان من است برای اینکه بهت بگه 

 

اینسونگ 

مهم نیست دستان چه کسیو گرفتی

امیدوارم هیچوقت نفهمی 

که چقدر غمگینم و لبخندم فقط نقاب است

oh 

داستانم و آهنگم فقط برای تو

 

 

ته یانگ 

من دوباره خواهم خواند فقط برای یک نفر 

فقط برای تو 

 

 

 

وای الان اشکم در میاد 

کپی ممنوع 

سرش زحمت کشیده شده ممنون