*درخواستی*

 

 

olae olae olae Eh
olae olae olae Eh

 

داوون 

روزی که برای اولین بار تو رو دیدم 

 

روون 

فردی نا امید بودم با اشتباهات زیاد 

ولی تو من رو بغل کردی

 

یونگبین 

تو این فاصله من تنها چیزی که احساس کردم 

عشق بود 

من دارم تلاش میکنم چیز دیگه ای پیدا کنم 

شاید این کلیشه ای باشه 

ولی باز هم فقط عشق رو دریافت کردم 

میخوام همه چیزم رو به تو بدهم ...این عشقه ؟

حتی بعد از چند سال بهت فکر میکنم ....این عشقه ؟

 

ته یانگ

حتی من نمیدونم چجوری دوستت داشته باشم 

 

جه یون 

من عشق رو بخاطر تو تجربه کردم 

ممنونم که همه چیزم شدی

 

اینسونگ

مثل یه کلید تو رو پنهان میکنم 

قول میدم که برای همیشه ازت مراقبت کنم 

 

داوون 

بهت قول میدم 

همیشه تو و من با هم

 

olae olae olae Eh
olae olae olae Eh

olae olae olae Eh
olae olae olae Eh

 

جوهو 

باورم کن 

من همیشه سمت توئم 

همه ی وجودم از تو پر شده 

پرواز کن و بالا برو بدون هیچ تردیدی

من هم تلاش میکتم 

Ole Ole Ole Ole

 

روون 

به استیج نگاه کن 

چشمانت را به یاد می آورم 

 

ته یانگ

میدونم به چه چیزی فکر میکنی 

من فقط به خاطر تو می رقصم

 

اینسونگ

میخواهم فقط یه آهنگ برای تو بخونم 

بیمار نشو ...میخواهم لبخند بزنی

 

روون 

گرانبهاترین فرد زندگیم فقط تو هستی 

فقط تو 

 

جه یون 

مثل یه کلید ازت مراقبت میکنم 

برای همیشه 

 

اینسونگ 

بهت قول میدم 

همیشه من و تو با هم 

 

olae olae olae Eh
olae olae olae Eh

olae olae olae Eh
olae olae olae Eh

 

ته یانگ 

خاطراتم با تو درون ذهنم حک شده 

هر وقت زندگی سخت شد 

به یاد میارم 

 

جه یون 

اولین دیدارمون با هم

مثل یک قاب عکس درون ذهنم هست

 

چانی

من تو رو هیچ وقت رها نمیکنم 

با هم ستاره هارو میکشیم 

 

هی یانگ

ناگهان 

فهمیدم نمیخواهم هرگز تو را رها کنم 

 

 

اینسونگ 

مثل یک کلید پنهانت میکنم 

بهت قول میدم که همیشه حمایتت کنم 

تا ابد 

 

داوون 

بهت قول میدم 

همیشه تو و من با هم

 

این آهنگ هم برای فن ها بود 

و خیلی قشنگ بود 

لطفا کپی نکنید و اگر هم میکنید ذکر منبع فراموش نشه 

با نظراتتون بهم انرژی بدین