*درخواستی*

 

 

جه یون 

احساسی متفاوت

عطر متفاوت تو

رنگ های خاص

 

داوون

به شکل مرموزی تو در نور پیچیده شدی

 

ته یانگ 

مست عطر تو شدم 

عطری که هیچ کس نمیتواند ان را داشته باشد

هر وقت از کنارم عبور میکنی از شدت هیجان می ایستم

 

روون

نه . کاملا با تو جادو میشم

 

جه یون

تمام زمان اون لحظه می ایسته

احساسات به سمتم هجوم میارن 

 

اینسونگ 

جای خالی احساساتم رو پر کن

بدنم رو حرکت بده و کنترل کن

 

(اس اف ناین )

تو اون عشق رو داری

عشق شماره ی 5

شماره ی 5

شماره ی 5

تو اون عشق رو داری

شماره ی 5

شماره ی 5

 

 

هی یونگ 

من یه چیز متفاوت از برچسب لباست میخوام 

وقتی تو رو در یک مکان باریک میبینم 

دیگر نمیتونم قضاوت کنم

عطر و بویت را درون قلبم حک کردم

 

جوهو

مرا در قلبت قرار بده 

من پسر بدی نیستم فقط عاشقم

منممم

 

روون و ته یانگ

مست از رایحه ای از تو که کسی نمیتونه داشته باشه 

هر لحظه از کنارم عبور میکنی از شدت هیجان می ایستم 

نه . توسط تو جادو میشم 

 

جه یون 

وقتی زمان می ایستد 

احساسات بی معنی میشن

 

اینسونگ

فضای احساساتم رو پر کن 

بدنم رو حرکت بده 

و کنترل کن 

 

 

تو اون عشق رو داری 

شماره ی 5 

شماره ی 5

عشق 

شماره ی 5

تو اون عشق رو داری 

شماره ی 5 

شماره ی 5

عشق 

شماره ی 5

 

 

یونگبین 

دور و اطراف من و آتیش زدی

بعضی اوقات خطرناک میشم 

من قبلا معصومیتم رو از دست دادم 

 

چانی 

تو شماره ی 5 رو داری

دختر . تو درون من رو آنیس میزنی

یه چیز فراتر از عشق من رو احاطه کرده 

متفاوت راه برو

راه برو

 

روون 

احساس درستیه 

 

اینسونگ

میخواهم تمام شب رو در کنارت باشم 

اره تمام شب

 

داوون 

توی قلبم حک میکنمش

این شماره ی پنجه

 

جه یون 

وقتی زمان می ایستد 

احساسات بی معنی میشن

 

اینسونگ

فضای احساساتم رو پر کن 

بدنم رو حرکت بده 

و کنترل کن 

 

 

تو اون عشق رو داری 

شماره ی 5 

شماره ی 5

عشق 

شماره ی 5

تو اون عشق رو داری 

شماره ی 5 

شماره ی 5

عشق 

شماره ی 5

 

ممنون بابت گذاشتن وقتتون 

برای ترجمه ی این شعر زحمت کشیده شده پس لطفا کپی نکنید 

اگر هم میکنید با ذکر منبع بکنید 

ترجمه از رو ی متن انگلیسی ترجمه شده 

ممکنه اشتباه شده باشه بعضی جاهاش 

باز هم ممنون

با کامنت هاتون انرزی بدید