*درخواستی*

 

جه یون 

نسیم تابستانی من را وادار به رقص میکند 

آفتابی که برای من نماد توست مرا وادار به خواندن میکند 

 

 

ته یانگ 

احساساتم به پرواز در می آیند 

غرق در عطر تو می رقصم

 

هی یانگ 

دنبالم کن یک دو یک دو 

برای تفریح با من آماده شو

من امادم برای دوییدن 

 

داوون 

عزیزم با من برقص 

برقص و خوش بگذرون 

 

یونگبین 

روزی که برای اولین بار تورو دیدم 

منتظر بودم از خواب بلند شم 

توی همین جا بدون فرار

برقص 

همراه با من 

 

 

ته یانگ 

احساسی مثل دریای بی پایان 

آفتاب را احساس کردن 

 

داوون 

برقص 

خودت را بهم ثابت کن

 

روون 

بهم ثابت کن 

 

اینسونگ 

کنجکاوم 

 

روون 

نسیم تابستان منو وادار به رقصیدن میکنه 

 

 

اینسونگ 

در این احساس خودم رو گم میکنم 

 

 

روون

نسیم تابستان منو وادار به رقصیدن میکنه 

 

 

اینسونگ 

احساساتم رو با تو هماهنگ میکنم

 

 

ته یانگ 

نسیم تابستان منو وادار به رقصیدن میکنه 

 

 

(اس اف ناین)

بنگ بنگ بنگ

بیا با هم مست شیم 

بیخیال همین یک شبه 

بنگ بنگ بنگ

بیا با هم مست شیم 

بیخیال همین یک شبه 

 

اینسونگ

بیشتر خوش بگذرون 

آره ... بیشتر دیوونه شو

 

روون 

نسیم تابستان منو وادار به رقصیدن میکنه 

 

 

جه یون 

نارنجی 

قرمز

زرد

سبز 

منو هیجان زده میکنه 

ملودی دو  ره می فا 

قلبم رو به لرزش در میاره 

 

داوون 

من امشب آتیش گرفتم 

من دیگه حرفام معنی نداره 

من فقط با ریتم می رقصم 

 

هی یانگ 

دنبالم کن یک دو یک دو 

برای تفریح با من آماده شو

من امادم برای دوییدن 

 

داوون 

عزیزم با من برقص 

برقص و خوش بگذرون 

 

 

یونگبین 

روزی که برای اولین بار تورو دیدم 

منتظر بودم از خواب بلند شم 

توی همین جا بدون فرار

برقص 

همراه با من 

 

 

ته یانگ 

احساسی مثل دریای بی پایان 

آفتاب را احساس کردن 

 

داوون 

برقص 

خودت را بهم ثابت کن

 

روون 

بهم ثابت کن 

 

اینسونگ 

کنجکاوم 

 

ته یانگ

نسیم تابستان منو وادار به رقصیدن میکنه 

 

 

جه یون

در این احساس خودم رو گم میکنم 

 

 

ته یانگ

نسیم تابستان منو وادار به رقصیدن میکنه 

 

 

جه یون

احساساتم رو با تو هماهنگ میکنم

 

 

روون

نسیم تابستان منو وادار به رقصیدن میکنه 

 

 

ته یانگ 

روز خوبی برای دوست داشنته 

قدم هامو دنبال کن

 

 

جوهو

طبل پر از صدا قلب من است

صدا به عهده ی من 

زیاد مست نشو 

احساساتم رو دنبال کن 

الان نوبت منه 

 

ته یانگ 

نسیم تابستان منو وادار به رقصیدن میکنه 

 

روون

نسیم تابستان منو وادار به رقصیدن میکنه 

 

اینسونگ 

در این احساس خودم رو گم میکنم 

 

 

روون

نسیم تابستان منو وادار به رقصیدن میکنه 

 

 

اینسونگ 

در این ریتم 

 

ته یانگ

نسیم تابستان منو وادار به رقصیدن میکنه 

 

(اس اف ناین)

بنگ بنگ بنگ

بیا با هم مست شیم 

بیخیال همین یک شبه 

بنگ بنگ بنگ

بیا با هم مست شیم 

بیخیال همین یک شبه 

 

 

اینسونگ 

با هیجان بیشتر 

 

روون 

نسیم تابستان منو وادار به رقصیدن میکنه 

 

 

کپی ممنوع 

سرش زحمت کشیده شده 

با نظراتتون انرژی بدین