*درخواستی *

*پیشنهادی*

لینک آهنگ 

چانی

آره باشه باشه 

این چیه ؟

 

روون 

یه چیز احساس میکنم 

بین ما دو تا 

 

اینسونگ 

من نمتونم دست از فکر کردن بهش بردارم 

با هم به سمت بالا پرواز میکنیم 

 

 

جه یون

می تونم احساسم رو بهت بگم ؟

 

داوون 

میتونی بهم حمله کنی

من فقط تسلیم تو میشم 

 

ته یانگ 

آرهه ..

من میخوام ..میخوام ...میخوام ..میخوام 

با تو بودن رو 

وقتی میبینمت قلبم تند میزنه 

می دونم ... می دونم ... میدونم 

این احساس رو میشناسم

 

 

روون 

فقط منو تایید کن 

 

هی یانگ 

OK OK

OK OK

 

ته یانگ

فقط منو تایید کن 

 

چانی

OK OK

OK OK

 

روون 

فقط منو تایید کن 

 

اینسونگ

عزیزم من رو انتخاب کن 

میخواهم با تو باشم 

 

ته یانگ

عزیزم من رو انتخاب کن 

من را رها نکن 

 

یونگبین

OK OK

 

زوهو 

OK OK

 

ته یانگ 

امشب لطفا من رو تایید کن 

 

زوهو 

احتمالا این یک احساس است 

احساسی که فقط میخوام با تو باشم 

احساس منو رو تایید کن

فقط تو میتونی تنهاییم رو امضا کنی

 

هی یانگ 

هر وقت تو رو میبینم 

درمانده میشم و چیز دیگه ای به زبون میارم 

اینکه انقدر طولانی شد 

فقط تقصیر خجالتی بودن منه 

 

 

چانی

من فقط میخواهم به من امیدوار باشی

میخواهم فقط نگاهت کنم 

میخواهم متفاوت باشم 

 

یونگبین 

چرا تمام چیز هایی که میبینم 

نشانه هایی از تو هستن؟

 

داوون

اره 

 

جه یون

من میخوام ..میخوام ...میخوام ..میخوام 

با تو بودن رو 

وقتی میبینمت قلبم تند میزنه 

 

داوون

می دونم ... می دونم ... میدونم 

این احساس رو میشناسم

 

ته یانگ

فقط منو تایید کن 

 

هی یانگ 

OK OK

OK OK

 

جه یون

فقط منو تایید کن 

 

چانی

OK OK

OK OK

 

ته یانگ

فقط منو تایید کن 

 

اینسونگ

عزیزم من رو انتخاب کن 

میخواهم با تو باشم 

 

داوون

عزیزم من رو انتخاب کن 

من را رها نکن 

 

یونگبین

OK OK

 

زوهو 

OK OK

 

ته یانگ 

امشب لطفا من رو تایید کن 

 

چانی

من دوست دارم تو هم منو دوست داری 

 

روون 

این عالیه 

 

زوهو

من دوست دارم تو هم منو دوست داری 

 

روون

این عالیه

 

هی یانگ

من دوست دارم تو هم منو دوست داری 

 

داوون 

آره 

 

هی بانگ 

همه دستان خود را بکوبید 

ما با همیم :)

 

روون

فقط منو تایید کن 

 

زوهو 

این درسته 

 

 

ته یانگ 

فقط منو تایید کن

 

روون 

فقط من رو تایید کن

 

اینسونگ

عزیزم من رو انتخاب کن 

میخواهم با تو باشم 

 

ته یانگ

عزیزم من رو انتخاب کن 

من را رها نکن 

 

جه یون 

همین امشب من رو انتخاب کن 

 

 

خب دستم داره در میره 

من برگشتممممم بعد سه روز  

دلم برای همتون تنگ شده بود 

بیاین حرف بزنیممممم 

 

بازم میگم لطفا کپی نکنید