*درخواستی*

لینک آهنگ

اینسونگ 

آره دوستت دارم 

هر روز و هر شب  

بیا بریم 

 

جه یون 

توی شبی که برای من روشن تر از هر شبی ست 

ستاره هایی که راه عشق رو به من نشون میدن رو دنبال میکنم 

دونه به دونه 

 

روون 

اون ستاره هایی که به تنهایی بالای سر من می درخشند 

مانند نشونه هایی از عشق دنبالشون میکنم 

 

 

ته یانگ 

عزیزم تو من رو میخواهی برای حودت

و

عزیزم من تو رو میخوام برای خودم 

 

 

داوون

ما همدیگر رو دوست داریم 

امیدوارم این رشته از عشق هیچوقت قطع نشه

 

اینسونگ 

ستاره ها را دنبال میکنم 

من دنبال ستاره ای شبیه به تو میگردم 

میخواهم چهره ات را رویش حک کنم

 

 

جه یون 

من اون ستاره رو دنبال میکنم 

همه چیز را درباره ی تو و ما رویش مینویسیم

نمیخواهم تا ابد از بین برویم 

 

 

ته یانگ 

از شب تا طلوع خورشید به تو فکر میکنم 

صبح دوباره دوست داشتنت را آغاز میکنم 

 

داوون

یه شب 

یک داستان عاشقانه که فقط ما دو تا می دونیمش

 

روون 

در این لحظه و ثانیه

بگذار کمی دوستت داشته باشم 

بگذار کمی لذت ببرم 

 

داوون

صدای آروم دریا 

آواز جنگل

این قطعه ی موسیقی ماست 

 

اینسونگ 

ما دو تا در یک نقطه از زمین 

از عشق هم پر شدیم 

نوری که از تو پخش میشه بسیار زیباست 

 

ته یانگ 

عزیزم تو من رو میخواهی برای حودت

و

عزیزم من تو رو میخوام برای خودم 

 

 

جه یون

ما همدیگر رو دوست داریم 

امیدوارم این رشته از عشق هیچوقت قطع نشه

 

اینسونگ 

ستاره ها را دنبال میکنم 

من دنبال ستاره ای شبیه به تو میگردم 

میخواهم چهره ات را رویش حک کنم

 

جه یون 

من اون ستاره رو دنبال میکنم 

همه چی رو راجب تو و ما مینویسم

نمیخواهم تا ابد از بین برویم 

 

ته یانگ 

از شب تا طلوع خورشید به تو فکر میکنم 

صبح دوباره دوست داشتنت را آغاز میکنم 

 

 

داوون

یه شب 

یک داستان عاشقانه که فقط ما دو تا می دونیمش

 

 

روون 

در این لحظه و ثانیه

بگذار کمی دوستت داشته باشم 

بگذار کمی لذت ببرم 

 

 

هی یانگ 

دلیلی برای دوست داشتم هم نداریم

می تونی بگی این سرنوشته

و تو هم اینو احساس میکنی

میتونی کنار من از احساساتت بگی

امیدوارم بتونیم مثل این شب همدیگر را دوست داشته باشیم

 

 

یونگبین 

حداقل همین لحظه 

مثل اینکه هیچ اتفاقی نیوفتاده 

در آغوشم فرو برو 

وانمود کن که نمیتونی مقاوت کنی و پیش من نیای

درسته من پسر خوبی نیستم :)

همونطور که بدون هیچ حرفی هم را میفهمیم

میتونم ببینم قبل از اینکه بفهمم داریم یکی میشیم 

دو روح تو یه جسم آره..

 

 

اینسونگ

عزیزم تو من رو میخواهی برای حودت

و

عزیزم من تو رو میخوام برای خودم 

 

داوون

من اون ستاره رو دنبال میکنم 

همه چیز را درباره ی تو و ما رویش مینویسیم

نمیخواهم تا ابد از بین برویم 

 

اینسونگ 

ستاره ها را دنبال میکنم 

من دنبال ستاره ای شبیه به تو میگردم 

میخواهم چهره ات را رویش حک کنم

 

جه یون 

من اون ستاره رو دنبال میکنم 

همه چیز را درباره ی تو و ما رویش مینویسیم

نمیخواهم تا ابد از بین برویم 

 

 

ته یانگ 

از شب تا طلوع خورشید به تو فکر میکنم 

صبح دوباره دوست داشتنت را آغاز میکنم 

 

 

داوون

یه شب 

یک داستان عاشقانه که فقط ما دو تا می دونیمش

 

روون 

در این لحظه و ثانیه

بگذار کمی دوستت داشته باشم 

بگذار کمی لذت ببرم 

 

چانی

آره بیا تا صبح

از وجود هم لذت ببریم 

امشب خیلی طولانیه 

الان میتونی یه حور دیگه بهم نگاه کنی؟

درست قبل از طلوع خورشید 

 

 

جوهو

قبل از طلوع خورشید

چگونه شانه هایت را در آغوش میکشم 

سرم را به سمت تو برمیگردونم

امشب بدنم از تو پر شده 

امشب مسیر تو در اتاق من است 

(چراااااااااااا استغفرالله :/)

 

 

من یه ذره الان ذهنم به انحراف کشیده شده 

فقط بگم لطفا کپی نکنید