اهنگ

ته یانگ 

متوقف نشو 

هچی ترسی وجود نداره 

من عوض شدم 

 

روون 

تو شاهکاری 

همین کافیه 

به من اعتماد کن 

هیچ کس نمیتونه جلومو بگیره 

 

 

اینسونگ 

بریم ؟

همه جا رو با هم بریم 

هر شب و روز 

باشه ؟

باشه ؟

باشه ؟

باشه ؟

 

داوون 

بریم به جهان ناشناخته ای 

که کسی ندیده 

باشه ؟

 

 

جه یون

هر روز و هر شب با هم 

بیا عشق خالصانمون رو با هم به اشتراک بزاریم 

 

 

ته یانگ

همه به من غبطه میخورن 

چه کسی میتونه عشق تو رو داشته باشه ؟

بیاین مهمونی رو اغاز کنیم که تا به حال اغاز نشده 

 

 

زوهو 

یک مهمونی کوچک به هیچ عنوان 

چرا جلوی من رو میگیری ؟

من میخوام همه چیز جلوی چشمام بسوزد 

 

 

اس اف ناین 

مسر درست رو پیش نگیر

مسیر درستی وجود نداره 

کجا ؟

کجا داری میری؟

مسیر درستی وجود نداره 

کجا ؟

کجا داری میری؟

 

 

روون

هیچ کس نمیتونه راه ما رو صد کنه 

 

 

جه یون 

عزیزم وقتی کنار تو قرار میگیرم 

قویتر میشم 

عشقت رو به من هدیه کن 

من به ان نیاز دارم 

با من برقص

 

اینسونگ 

انرژیتو به من بده 

 

زوهو 

میخوام بمونم 

و توی عطر تو گمراه شم 

خودم رو بالا می برم با تو 

 

چانی

عشق عشق  

اگر عشق کسی نا کام مونده باشه 

ما میتونیم جای اونا رو هم پر کنیم 

 

ته یانگ 

تو یه ادم معمولی رو تغییر دادی

الان میخوام لبخند به روی لبات بیارم 

 

داوون 

حتی میتونی بیشتر از ستاره ها بدرخشی

و بیشتر از گل ها سر مست کنی 

 

یونگبین 

میخواهم عشقی رو که به من دادی رو احساس کنی 

من برون عشق تو هیچی نیستم 

 

اس اف ناین 

کجا؟ 

کجا؟

از کجا دور میشی 

کجا ؟

کجا ؟

 

روون

هر جا بریم کسی صد راه ما نمیشه 

 

 

جه یون

من با تو باشم 

من با تو قدرت میگیرم 

برو برقص 

عشقت رو به من نشون بده 

این انرزی منه 

 

چانی 

برقص دختر 

(پ.ن : من نمیتونم باور کنم چانی میگه اینووو)

 

 

اینسونگ 

به من بده انرژیتو 

 

چانی 

برقص دختر -_-

 

یونگبین 

سوار امواج اقیانوس میشیم 

کنار هم میشینیم و ستاره هارو تماشا میکنیم 

میتونیم تمام کنار هم بنوشیم 

(-_-)

مثل اینکه روح هامون با هم پیوند خورده 

چشمانت را ببند 

 

 

هی یانگ 

روی زمین برقص 

عشق ما رنگ تموم فصول رو به خودش میگیره 

این عشق از ابتدا هم مشخص نبود

از همون اول هم مشخص نبود 

وارد عشق من بشو

 

 

اس اف ناین 

همه ی روز و شب 

همه ی روز و شب

مسیر رو برایم روشن کن 

همه ی روز و شب 

 

 

اینسونگ 

روشن تز از قبل 

 

جه یون

من با تو باشم 

من با تو قدرت میگیرم 

برو برقص 

عشقت رو به من نشون بده 

این انرزی منه 

 

 

 

خب کلاا تو فاز رقص بود 

لذت بردم 

اهنگ قشنگی بود 

کپی برداری ممنوع 

زحمت کشیده شده سرش یادتون نره نظر بدین